Chcesz poprawić pamięć i koncentrację? Ajurweda zna na to sposób!
Ajurweda jest indyjskim systemem leczenia, który powstał w starożytności. Ajurweda to w tłumaczeniu sanskrytu (jest to język indoeuropejski, używany od
Ćwiczenia na kondycję,odchudzające,wzmacniające w Poznaniu
Wiele osób, które chcą zatroszczyć się o zdrowie i urodę zastanawia się nad tym jaki rodzaj ćwiczeń wybrać. Nie jest to wcale łatwa decyzja, zwłaszcza że bez
Hybrydy - manicure hybrydowy Warszawa Wola cennik, rezerwacja
Hybrydowy manicure jest to zabieg, który można wykonać nie tylko w salonie kosmetycznym, ale również samodzielnie w domu. Hybrydę nakłada się zwykle w kilkanaście
Franczyza odzieżowa Twojej ulubionej marki
Ulubione marki franczyza odzież i świat mody - czy możesz również w tym uczestniczyć? Zdecydowanie tak, od kiedy franczyza stała się tak popularnym oraz dochodowym pomysłem na
Na co pomaga i jakie jest działanie Sauny?
Sauna to doskonały sposób relaksu po ciężkim dniu w pracy, po wysiłku, a nawet w czasie przeziębienia, jakie są zalety sauny?
Działanie sauny
Jak działa sauna i jakie są jej
Olejki eteryczne - olejki zapachowe. Dobry olejek arganowy i sosnowy - cena
Olejki eteryczne są to substancje pozyskiwane z różnych części roślin metodą destylacji. To właśnie olejkom eterycznym rośliny zawdzięczają piękny
Ćwiczenia i trening na kondycję w Poznaniu. Sterydy: opinie
Uzyskanie idealnej kondycji i wyrzeźbienie imponujących mięśni wymaga dużego wysiłku, przede wszystkim dyscypliny i systematycznej pracy. Jednocześnie niezbędna

Ćwiczenia dla biegaczy w domu – biegaczu, bądź aktywny również w domu.

kw. 12, 2020 przez

Ćwiczenia dla biegaczy w domu – biegaczu, bądź aktywny również w domu.

Bieganie to prawdopodobnie najlepsza forma sportu. Podczas biegu pracują prawie wszystkie nasze mięśnie. Dzięki niemu możemy wyrobić sobie kondycję w krótkim czasie, spalić tkankę tłuszczową oraz pięknie wymodelować sylwetkę. Bieganie to samo zdrowie i radość. Najlepiej wiedzą o tym biegacze, dla których ta dziedzina sportu jest pasją, stylem życia. Ale czy wiedzą, że samo bieganie nie wystarczy, by być zawodowcem?

Bycie biegaczem to nie tylko ,,bieganie’’.

,,Biegacz’’, oczywiście ta osoba kojarzy nam się z bieganiem, jak sama nazwa wskazuje, lecz bycie nim to nie jedynie systematyczne pokonywanie długodystansowych odcinków, to także treningi wzmacniające mięśnie ramion, pleców, nóg, brzucha, które najaktywniej pracują podczas biegu, zdrowy tryb życia – nie palenie papierosów, odpowiednie posiłki, stawianie jakości biegu ponad ilość kilometrów i co najważniejsze – nie zmuszanie się do biegu, ale czerpanie z tego prawdziwej radości.

Ćwiczenia wzmacniające – co nam dają, jak je wykonywać i gdzie?

Ćwiczenia wzmacniające powinny być priorytetem dla sportowców, w tym dla biegaczy. Takie ćwiczenia poprawiają siłę mięśni, ale przede wszystkim zapobiegają kontuzji. Ulepszają także technikę biegu, szybkość oraz wytrzymałość. Wykonywanie ćwiczeń wzmacniających 2 – 3 razy tygodniowo przez 45 minut jest wystarczające. Nie są one trudne, w prawdzie to dość proste manewry, które mogą robić zarówno zawodowcy, jak i początkujący. Treningi wzmacniające nie muszą się składać z wielu ćwiczeń, wystarczy 5, wykonanych w 1 – 3 serii, po 10 powtórzeń każde. Ważne by ćwiczenia rzeczywiście wzmocniły nasze mięśnie oraz były przeprowadzone poprawnie – bez pośpiechu i dokładnie. Nie potrzeba do nich specjalnego sprzętu treningowego, naturalnie można z niego skorzystać na siłowni, lecz nie wszyscy mają czas na jej odwiedzanie lub zwyczajnie wolą ćwiczyć w domu, co jak najbardziej można zrobić. Potrzeba do nich jedynie maty (opcjonalnie) i prostego podłoża. Nie ma różnicy czy trening wykonywany jest na siłowni, czy w domu. Jeżeli przeprowadzimy go właściwie, otrzymamy identyczne efekty.

Zestaw 5 ćwiczeń wzmacniających dla biegaczy w domu czyli ćwiczenia dla biegaczy w domu

  1. ćwiczenie: Deska boczna z unoszeniem bioder – angażuje do pracy wiele partii mięśniowych: mięśnie brzucha, pleców, ramion oraz nóg.
  2. ćwiczenie: Pompki – przy pompkach pracują mięśnie ramion, tułowia, brzucha i nóg.
  3. ćwiczenie: Opuszczanie nóg w leżeniu tyłem – ćwiczenie działa na mięśnie brzucha, bioder, pleców oraz nóg.
  4. ćwiczenie: Przysiad – wykrok – przysiad – wzmacnia mięśnie nóg i pośladków.
  5. ćwiczenie: Superman – pracują mięśnie pośladków i naramienne.

Te ćwiczenia dla biegaczy w domu, są efektywne i proste.

 

Podobne

Tagi