Jak napisać CV
Głównym dokumentem który składamy w trakcie rekrutacji na dane stanowisko pracy, jest nadal curriculum vitae. Dokument Ten powinien być napisany w sposób specyficzny, powinien charakteryzować się ogromną dokładnością o szczegóły, odpowiednią ułożeniem tekstu, a także swoim wyglądem zachęcać do zapoznania się z jego treścią.
CV wzór
Na początku każdego z CV powinny być zawarte nasze dane osobowe, w postaci imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, telefonu komórkowego, a także adresu email. Wszelkie inne informacje, w tym nasze zdjęcie, dodajemy do CV na własne życzenie, dołączając jednocześnie deklarację o pozwoleniu na przetwarzanie dodatkowych danych osobowych w celu rekrutacji.
Następnie do wyboru mamy dwie sekcje. Pierwsza z nich jest to wykształcenie, które musi być ułożone w sposób chronologiczny, jednak zawsze u góry należy umiejscowić ostatnie miejsce w którym się dokształcaliśmy, najczęściej jest to szkoła średnia lub studia wyższe. Kolejno dodajemy informacje dotyczące naszego doświadczenia zawodowego, w takiej samej formie jakby dawaliśmy informacje dotyczące naszego wykształcenia. Należy dodawać tylko te informacje które są istotne w procesie rekrutacji na dane stanowisko pracy.
CV możemy zawrzeć także dodatkowe informacje w postaci kursów, umiejętności, szkoleń, posiadanych dodatkowych certyfikatów.