Przepuklina dyskowa - leczenie
Przepuklina dysku jest również znana jako wysunięty, pęknięty lub wybrzuszony dysk. Jest to jedna z najczęstszych przyczyn bólu szyi, pleców i nóg. W większości przypadków przepukliny dysków
Codzienna pielęgnacja cery - naturalny krem do twarzy do cery normalnej i suchej
Kobiety od zawsze dbały o swoją skórę na twarzy w sposób szczególny. Nakładały sera do twarzy, kremy odpowiednie do rodzaju skóry, tonizowały
Niedobór żelaza ma fatalny wpływ na organizm jakie są jego objawy?
Niedobór żelaza powoduje różne przypadłości, a jego objawy nie są takie oczywiste jakby mogło się wydawać. Jest ich znacznie więcej niż myślimy.

Objawy
Suplementacja dla osób aktywnych
Kształtując wymarzoną sylwetkę należy pamiętać przede wszystkim o tym, że bez pracy nie ma kołaczy. Nie ma co się oszukiwać - rzeźba nie zrobi się sama. Trzeba w ten proces włożyć sporo
Bezpieczne tabletki na odchudzanie - acai berry 900, green coffee plus: opinie.
Odchudzanie jest to proces długotrwały, który wymaga wyrzeczeń. Jeśli musimy zgubić większą ilość kilogramów należy przygotować się na kilkumiesięczną
Na co zwrócić uwagę czy manicure i pedicure?
Dziś salony manicurzystek są dosłownie wszędzie, a znakomita większość kobiet nie wyobraża sobie, by z nich nie korzystać. Lecz czy takie zabiegi są zawsze bezpieczne? Na co
Jak odpowiednio zadbać o suplementację?
W przypadku obniżonego poziomu żelaza we krwi, warto sięgać po produkty bogate w ten pierwiastek. Liczne warzywa zielone, liściaste, ale także niektóre owoce są doskonałym źródłem

Trening na siłowni dla początkujących dziewczyn. kilka wskazówek jak zacząć ćwiczyć na siłowni (dla dziewczyn).

maj 2, 2020 przez

Trening na siłowni dla początkujących dziewczyn. kilka wskazówek jak zacząć ćwiczyć na siłowni (dla dziewczyn).

Drogie dziewczyny, skoro znalazłyście się w tym artykule oznacza to, że prawdopodobnie chcecie zmienić swoje ciało na szczupłą, wysportowaną sylwetkę, dzięki której będziecie się czuć atrakcyjniejsze, bardziej pewne siebie oraz szczęśliwsze.

Siłownia – dlaczego ją wybrać do ćwiczeń?

W dzisiejszych czasach wielu ludzi korzysta z siłowni, ponieważ to idealne miejsce do wyrobienia sylwetki. Znajdują się tam sprzęty do różnych ćwiczeń, dzięki którym możemy ulepszyć dosłownie każdą cześć ciała. Jeżeli chcemy ujędrnić i wyszczuplić nogi czy poprawić mięśnie ramion, mamy do tego odpowiedni przyrząd.
Nie wstydźcie się i nie bójcie pójścia na siłownię. Większość ludzi, którzy regularnie tam ćwiczą, zaczynali z kilkoma kilo za dużo lub brakiem kondycji. Są tam osoby początkujące tak jak wy i to jest świetne, bo możecie zawrzeć nową znajomość, razem ćwiczyć i motywować się nawzajem.

Co musisz wiedzieć zanim zaczniesz ćwiczyć na siłowni?

Przede wszystkim, drogie dziewczęta nie rzucajcie się na głęboką wodę. Wasze mięśnie nie są gotowe na silny wysiłek, który może poskutkować jedynie ogromnymi zakwasami na następny dzień oraz zniechęceniem się, gdyż uznacie, że ćwiczenia są za ciężkie. Żelazna zasada treningów: rozgrzewka!Musicie ją wykonać przed rozpoczęciem ćwiczeń i po ich zakończeniu. 15 minut jest wystarczające. Kolejna bardzo ważna rzecz: trening powinien trwać od 45 minut do 60 minut. Na początek należy korzystać ze siłowni 2 – 3 razy tygodniowo, co drugi dzień, ponieważ wasze mięśnie muszą mieć dzień lub dwa na regenerację. Dobrze by było, gdybyście wykonywały do 2 ćwiczeń na jedną część ciała oraz, żeby trening nie przekraczał trzech kategorii, np. nogi, brzuch, ramiona. Większa ich ilość może spowodować nadwyrężenie mięśni, a nawet kontuzję. Każde ćwiczenie zalecam powtarzać w 1 – 2 seriach po 10 – 12 razy. Pamiętajcie o tym, że nie liczy się ilość, a jakość. Dlatego warto jest skupić się na technice wykonywanych ćwiczeń. Jeśli będziecie miały problem z obsługą jakiejś maszyny treningowej, zapytajcie kogoś o pomoc. Nie jest to żaden wstyd, o wiele zawstydzające jest to, gdy wykonujecie ćwiczenie nieprawidłowo. Zacznijcie małymi kroczkami. Fakt, będziecie musiały czekać na efekty dłużej, lecz kiedy już przyjdą docenicie metodę ,,małych kroczków’’. Zapewniam was, że jest ona niezawodna i powoduje, że wyjdziecie z siłowni z uśmiechem oraz podekscytowaniem na następne treningi.

Trening na siłowni dla początkujących dziewczyn

Przedstawię wam teraz kilka ćwiczeń, które będą, tak jak napisałam wyżej – proste, lekkie, ale skuteczne, czyli perfekcyjny trening na siłowni dla początkujących dziewczyn.

  1. ćwiczenie: szybszy marsz lub powolny bieg na bieżni – bieżnia to cudowny sprzęt treningowy. Pozwala na szybkie zlikwidowanie tkanki tłuszczowej i posiada ogromny plus regulowania intensywności marszu oraz biegu.
  2. ćwiczenie: jazda na rowerku stacjonarnym – ćwiczysz bardzo podobnie do bieżni, tutaj także głównie pracują nogi i spalasz w prędkim czasie tłuszczyk.
  3. ćwiczenie: wspięcia na palce na łydkownicy – nadaje kształt naszym łydkom. Możecie poczuć pieczenie w mięśniach nóg, ale to dobrze – znaczy, że ćwiczenie działa i da efekty.
  4. ćwiczenie: przysiady z ciężarkami – dzięki temu ćwiczeniu nasze pośladki będą okrąglejsze i większe, zaś uda nabiorą kształtu.
  5. ćwiczenie: spięcia brzucha na ławce ujemnej – wyrobimy mięśnie brzucha i oczywiście spalimy jego tkankę tłuszczową.
  6. ćwiczenie: wykroki w miejscu z ciężarkami – działają wspaniale na wyszczuplenie nóg.
  7. ćwiczenie: deska – sądzę, że już ją znacie i wiecie, że przynosi korzyści dla całego ciała.
  8. ćwiczenie: ściąganie do klatki drążka z górnego wyciągu – ładnie umięśnimy plecy.
  9. ćwiczenie: wznosy nóg leżąc na macie – nasz brzuch nabierze mięśni.
  10. ćwiczenie: skakanka – chyba każdy pamięta ją z dzieciństwa. Jest doskonała dla wyszczuplenia nóg oraz spalenia kalorii.
    Wypróbujcie te ćwiczenia 2 – 3 razy w tygodniu i już po 4 – 6 tygodniach zobaczycie pierwsze efekty.

 

Podobne

Tagi