Olej z ostropestu DAWKOWANIE
Znamy już zbawienne właściwości oleju z ostropestu, wiemy też w jakich dziedzinach życia warto go wykorzystywać. Pozostaje nam jedno – korzystać. Aby było to bezpieczne należy wiedzieć jak
Mity na tematy trwałego makijażu brwi
Wiele osób słysząc o zabiegu permanentnego makijażu brwi ma pewne obawy. Zabieg trwałego makijażu brwi obrósł z tej przyczyny w wiele mitów, które krążąc w środowisku kobiet szkodzą
Makijaż permanentny podczas okresu
Czy są jakieś przeciwwskazania do wykonywania makijażu permanentnego? Taki typ zabiegu wydaje się wręcz idealny - poddajesz się mu raz i masz na długi czas, nawet na kilka lat, spokój.
Usuwanie zmarszczek mimicznych botoksem. Botox Gdynia
W gabinetach medycyny estetycznej niezwykle popularnym zabiegiem jest usuwanie zmarszczek botoksem. Botox sprawia, że rysy twarzy stają się łagodniejsze, a twarz wygląda
Jaki rodzaj ciśnieniomierza wybrać?
Wiele osób korzysta w domu z ciśnieniomierzy. Niemniej tylko prawidłowe ich użycie gwarantuje rzeczywisty pomiar.
Na rynku jest wiele rodzajów ciśnieniomierzy. Warto znaleźć i wybrać
Stylizacja na imprezę
W ciągu roku zdarza się wiele imprez, na które jesteśmy zaproszone lub które same organizujemy. Okazji do imprezowania jest mnóstwo: od tych bardziej formalnych takich jak studniówki, wesela, uroczystości
Wszystko o diecie Cambidge
Dieta stworzona na uniwersytecie Cambridge to jedna z najsłynniejszych diet odchudzających, która zyskała tysiące zwolenników na całym świecie. Gwarantuje szybkie efekty - zrzucenie nawet kilku

Plan treningu na siłowni – jak zacząć? Plan zajęć na siłowni – plan treningu na siłowni 3 dni

kw. 12, 2018 przez

Plan treningu na siłowni – jak zacząć? Plan zajęć na siłowni – plan treningu na siłowni 3 dni

Każdy, kto zaczyna regularnie chodzić na siłownię i marzy o idealnie ukształtowanym ciele, zadaje sobie pytanie: „Jak ćwiczyć, żeby efekty były widoczne w krótkim czasie?”. Warto poszukać pomocy doświadczonego instruktora, który pomoże ułożyć plan zajęć na siłowni, który będzie dopasowany do indywidualnych potrzeb i możliwości. Można również skorzystać dodatkowo z poniższych porad.

plan zajęć na siłowni – plan treningu na siłowni 3 dni

Kluczem do sukcesu jest trenowanie równomiernie wszystkich mięśni ciała. Najlepsze efekty w szybkim tempie można uzyskać, realizując plan treningu na siłowni 3 dni w tygodniu. Już po pierwszym miesiącu będzie można zauważyć zmniejszenie ilości tłuszczu oraz powiększenie mięśni. Na początku przygody można zacząć od wykonywania 10 ćwiczeń – każde powtarzane po 8 razy. Pomiędzy poszczególnymi ćwiczeniami należy robić przerwy trwające maksymalnie do 3 minut. Podczas każdej kolejnej wizyty zwiększa się ilość powtórzeń o jedno, aż osiągnie ona poziom 12. Później zwiększa się już tylko ilość serii. Dzięki takiemu układowi trening jest uporządkowany, a każda z partii mięśni odpowiednio zaangażowana i wyćwiczona.

Później pozostaje tylko wytrwać, ćwiczyć regularnie i już po miesiącu zobaczyć pierwsze efekty, motywujące do dalszego działania.