Planowanie zakupów.
Planowanie zakupów ubraniowych
Większość kobiet wie o tym jak wiele czasu zajmuje zakup wymarzonych ubrań. Bardzo często spędzamy całe dnie na chodzeniu po sklepach i przymierzaniu najlepszych propozycji.
Idealny make up - dobra baza pod makijaż. Warsztaty makijażu Warszawa, najlepsza baza pod makijaż
Dobrze wykonany makijaż jest ważnym elementem codziennego wyglądu każdej kobiety. Większość pań wykonuje makijaż codziennie,
Jakie są objawy niedoboru witaminy D? Lepiej ich nie ignorować
Witaminy zwykle są dostarczane do organizmu wraz z pożywieniem. Ciało ludzkie potrzebuje witamin, żeby prawidłowo funkcjonować, dlatego ich brak może stanowić
Najpopularniejsze hydrolaty
Czym są hydrolaty?
Hydrolat to woda kwiatowa, czysta esencja roślinna. Można porównać je z olejkami eterycznymi, ale hydrolaty są bardziej rozcieńczone. Warto stosować go regularnie, ze względu
Jakie korzyści może przynieść trening indywidualny?
Ćwiczenia i aktywność fizyczna to jeden z najbardziej popularnych a zarazem najbardziej skutecznych sposobów na to, aby w prosty i przyjemny sposób pozbyć się nadprogramowych
Pielęgnacja włosów w wieku dojrzałym.
Gorsza kondycja włosów zależy między innymi od nieprawidłowej diety, stresu, zmian hormonalnych. Z wiekiem zmniejsza się też aktywność genów odpowiedzialnych za powstawanie keratyny
Niedobór żelaza ma fatalny wpływ na organizm jakie są jego objawy?
Niedobór żelaza powoduje różne przypadłości, a jego objawy nie są takie oczywiste jakby mogło się wydawać. Jest ich znacznie więcej niż myślimy.

Objawy

Internetowe kalkulatory BMI

sie 2, 2017 przez

Internetowe kalkulatory BMI

Obliczając swój wskaźnik masy ciała (BMI) warto skorzystać z internetowych kalkulatorów BMI. Wzór na wyliczenie nie jest trudny – masę ciała wyrażoną w kilogramach należy podzielić przez wzrost w metrach podniesiony do kwadratu. Otrzymamy wynik, który będzie najprostszym wskaźnikiem wagowym. Internetowy kalkulator BMI może wykonać za nas dodatkowe obliczenia. Dzięki temu uwzględnimy takie aspekty jak wiek, płeć i aktywność fizyczna.

 

Dzięki temu nasz wynik może być odrobinę bardziej wiarygodny, ale nadal nie należy traktować tego jako jedynego wyznacznika naszych celów wagowych. Ważniejsze jest obserwowanie swojego ciała i regularne wykonywanie badań, które potwierdzą odpowiednią wagę dla naszego organizmu. Wracając do kalkulatorów – nie musimy sami kontrolować naszej wagi. Oczywiście, można ważyć się raz w tygodniu i zapisywać postępy w notatniku, ale istnieją już aplikacje, które wyliczą za nas możliwy ubytek w wadze (lub przyrost), ocenią docelową wagę, wyznaczą postępy, przygotują wykres i skontrolują odpowiedni stopień we wskaźniku masy ciała. Dzięki temu wszelkie informacje zostaną skumulowane i przeanalizowane przez smartfona.